31 heinäkuuta 2013

Tänne kuuluu..

Ihan hyvää !
Unikoulu sujuu melko hyvin ja Mona osaa jo rauhoittua omaan sänkyyn nopeammin kuin ennen. Ennen ei siis omaan sänkyyn nukahtanut ollenkaan :D Yöllä tosin kun herää aamu neljän jälkeen syömään niin otan viekkuun :).. Muuten koitan jaksaa syöttää yöllä istualtaan ja siirtää sitten takaisin sänkyyn. Onneks herää yleensä vaan keskiyöllä ja sitten tuolloin aamulla !

Hurjan hassua kun äiti puhaltaa masuun !


Rene siis hoitaa nukuttamisen, aina. Paitsi ihan pari kertaa mun äitikin hoitanut sen. Oli meinaan neuvona, että joku muu kuin äiti, jos äiti imettää. Sillä vauva haistaa maidon niin helposti eikä ehkä siksikään rauhoitu.
Oon niiiiin kiitollinen Renelle, että se suostui tähän ! Koska itse olin aivan puhki entisistä nukutuksista. Toivotaan, että lopulta nukahdetaan ihan kiltisti omaan sänkyyn ! :)


Sillä...
Koulu alkaa kohta ! Apua !! En tahdo !
Oli mietinnässä, että menisin vasta jouluna, mutta silloin viimeiset jaksot ois melko rankkoja enkä sais kirittyä niin paljon kiinni aineissa.. HÖH ! Ja meen siis Salppuriin :)

Heidikin kyläilee aina meillä :)
Ahdistaaaaaaa kun joutuu Monan jättää kotiin :( Vaikka Monaa hoitaakin mun äiti joka on Monaa hoitanut ja nukuttanut muutenkin, mutta kun ! En itse voi olla Monan kanssa, ja eka viikko varmaan Monallekin vähän surkua kun tulee varmaan ikävä. Onneksi laitettiin aika lyhyitä päiviä nyt alkuun, että pääsen aina kotiin äkkiä !!


Oon vaan ihan surkuna kun en voi kyhnätä Monnissa kiinni sitten koko ajan. Vaikka tekeehän se hyvää, että on vähän omaa aikaa ja rauhaa ym. mutta kun tuntuu, että Mona jo nyt kasvaa niin hurjan nopiaa ! :( Mutta eiköhän me totuta. Yhh :(

Olen jo iso tyttö !

2 kommenttia:

  1. Minä täällä taas. Ihanaa kuulla et teim lähteny unikoulu hyvin käyntiin (: ja mitä toho pikkusen kotiin jättämiseen tulee ni hui kauhiaa, tarkoitan että ite en kykenis sitte millää viel jättää tyttöä päiväkotiin ): oon päättäny olla kotona siihe asti ku tyttö kolme vee, ja sen jälkeen sit haen työeläkettä.. leikkaus peruuntuu koska täs on niinki iso asia käyny ku vanhempiim välien rikkoutuminen. Eli ei hoitopaikkaa tytölle siks aikaa. Toivonkin että sit saisin ees sen työeläkkeen, meinaa ei kukaa tällä olol jaksais tehdä yhtää mitää!! Arki on niin sanotusti "pakko" hoitaa. Myönnän etten kyl millää jaksais jos ei tyttöä olis.

    Ja ihanaa et tytön isä ottanu tollasen roolin, tosi hienoo (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa !
      Jep, ihan kamalaa kun ei voi olla Monan kanssa sitten joka päivä. Mut onneks mun äiti sentä hoitaa sitä..:)
      Tosi kurjaa, että et pääsekään leikkaukseen ! Toivottavasti noi asiat vielä hoituu :)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit päivääni :-) !