26 marraskuuta 2012

Do not speak as loud as my heart


Tänään ollu aika iisipiisi päivä (: Heräsin aamulla 6:40
ja koulusta pääsin lähtee jo 10:06 junalla kotia !
Sillä oli vaan uskonnonkoe, joka sekin osoittautu aika
helpoks vaikka luulin et tulis ongelmia sen kanssa :s

Kotiin päästyä söin äitin tekemii LIHAPULLII omnom <3
ja sitten luin äikänkokeeseen + tein matikan kertaustehtäviä
koetta varten :-----( not fun.

Kouluviikkoni loppuu siis jo keskiviikkona 11 aikoihin koska mul ei oo loppukoodeilla mitään koetta tai tuntia joten helpotus. Meinaan mulle riitti jo se et jouduin viime lauantaina kouluun -.-'



Toi biisi on yks mun forever lemppari ja soittelin
sitä pianolla rakkaalle viikonloppuna joten se sopii tähän väliin !

You don't know how lovely you are
I had to find you
Tell you I need you
Tell you I set you apart




Asiat alkaa taas vähän loksahdella paikoilleen.
Sillä lähiaikoina ollut identiteettikriisi alkaa jo lopulta hieman helpottaa. Ahdistaa vaan vieläki ku en näytä siltä ku haluun, en tarkota kokoo tai mitään vaan että mulla ei oo sellasia vaatteita jotka kuvais mua ja antas musta sellasen kuvan ku haluisin eikä mun hiukset kuvaa mua tällähetkellä jajjajaja :d
HUOH.
Mutta päivä kerrallaan ja hiukset muuttuu taas sitte ku on kasvanu vähän pituutta ;p

Lähiaikoina muutenki vähän ahdistuneisuutta ollu ku
meinaa tuntuu tosi onnettomalta vähän liian usein eikä oo
yhtään kiva. Kulta onneks auttaa ja piristää aina,
että ei siinä muu auta ku olla onnellinen <3
Ahdistuneisuutta koitan muutenki ite hommailla pois,
tekemällä kaikkee enkä vaan jököttämällä telkan edessä.

Samalla oon miettiny paljon perhettä ja kaikkia mun läheisiä.
Ja todennu et nykyään tykkään viettää aikaa tosi paljon mm. äidin,
Heidin ja Paulan + tietty Renenkans (mut se oli jo ennestäänki).
Enkä oikee tällähetkellä kaipaa paljookaan koulun lisäks kavereitten kans oloo.
Sillä en oo oikee niille jaksanu selittää et mitä nykyään kuuluu ja mikä stressaa
ja mikä ei ym. Haluun tällähetkellä vaan olla
ja selvitellä omaa päätä läheisten ympäröimänä :)

Äidin kanssa oon lähentyny tosi paljon tän vauva asian kautta, ja tykkään
aina koulupäivän jälkeen pölpöttää äitille kaikkee mitä on tapahtunu
ja mitä suunnittelen ym. Oon myös löytänyt intoni kokkailla äitinkans
ja ilman. Viikonloppuna tein uunimakkaraa ja perunamuussiii :p nam.
Rakastan sua äiti <3

Ja kohta alkaa mun viimenen lukiojakso tänä vuonna :s iiks.
Helmikuun alusta alkaa äityisloma heti koeviikon jälkeen ja
kouluun oon palailemassa vasta ens syksynä.
Ja ens syksynä suuntaankin luultavasti Järvelän lukioon ;)
eikä ekaan jaksoon sisälly kuin suunnilleen 1 tai 2 ainetta,
mikä on ihan hyvä sillä vauvan kanssa voi olla vielä vähän
hektistä sillon ym.
Joten tän koeviikon jälkeen vielä yks kidutus tänä vuonna
ja sit vähän taukoa (;

Hejsan !

2 kommenttia:

  1. Musta on tosi ihailtavaa miten kypsästi osaat suhtautua tohon raskauteen ja tulevaisuuteen äitinä! Sulla näyttää olevan jo selkeet suunnitelmat tulevaisuuden suhteen, se on tosi hienoa! Oon tosi ylpeä siitä, miten hyvin oot saanut järjesteltyä kaiken, koska ei ole varmasti ollut kaikista helpoin tilanne. Tsemppiä paljon raskauden, koulun ja muun elämän suhteen! Oot fiksu ja vahva nuori nainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) eiköhän kaikki vielä käänny parhainpäin ! ku suunnitelmatki jo alkanu selkiintyy ym. :)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit päivääni :-) !