15 heinäkuuta 2013

Muutto

Niin ne suunnitelmat muuttuu. Vielä about kuukaus sitten ajattelin, että muutan kotoa vasta max syksyllä. Mutta kippas kappas yht äkkiä ollaankin jo katsomassa kämppää ja kohta olisi luvassa muutto!
Hihhei!!

Onhan se hurjaa, asua omillaan ja kokata itse ruokansa (apua!) , mutta niin ne asiat muuttuu ja oon jo ihan fiiliksissä muutosta.
Onhan perhe kumminkin niin lähellä :-)

Elikkäs ! Tänään käytiin sitä kämppää kattomassa, ja hyvältä näytti. Kuvia sitten kun kerkiää..
Oli isompi olkkari ja makkari ku olin luullu :) Keittiö on aika minimini samoin pesuhuone. Pesuhuoneessa amme ja käsisuihku..............No ei voi mitään ! Vuokraisäntä sano, että vois rempata sen, mutta samalla vuokra nousisi ja muutto viivästyisi ainakin kuukaudella, joten mulle kelpaa ihan hyvin vanhakin pesuhuone.

Äiti päätti, että maalaa seinät ja katon ja listat uudestaan. Vaikka mun mielestä ne näytti nyt jo ihan hyvältä ! Mutta niissä oli kuulemma jotain töhryjä sielä täälä..voi äiti äiti !
Muutto kumminkin häämöttää hyvin lähellä, enää maalaus ja kamojen kanto.
Jipii !

Oon jo suunnitellu kukkien istutusta sunmuuta turhaa hömppää vaikka kuinka paljon ! Kunhan aikaa riittää niin saan kaiken tehtyä :)

JEEJEE !

Eipä tässä sitten muuta !
Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

2 kommenttia:

Kiitos kommentista, piristit päivääni :-) !