12 helmikuuta 2013

be happy

Hellurei !
Nyt on lomaa kulunu reilu viikko vaikka tuntuuki paljon pidemmältä ajalta :d Tuntuu ihan kivalta, että on loma ja voi vähän rentoutua eikä esim. lonkat ja selkä oo enään niin kipeitä ku voi ottaa vähän rauhallisemmin :) Lomasta huolimatta joka päivä on meinannu olla jotain puuhaa mm. terraarioon lämpölaatan rakentelua, siivoilua, pyykinpesua, neuvolakäyntejä ja tietty ruuanlaittoo äitinkanssa !
Nukkua kumminki oon yrittäny ainaki kymmeneen aamulla, sillä onhan tää loma (; Laskiaispulliaki on tullu mutusteltua <3
Renen ja niitten kisumisu :)
Eilen oli kokeiden palautuspäivä oon tosi tyytyväinen kaikkiin ! mm. kemiasta tuli 7½ ja matikasta 9 !! vaikka ne on mulle vaikeita aineita, mutta panostin niihin ja se kannatti :) muutkin numerot pysy kasin tienoilla.
Oli ihan kiva käydä koulussa, mutta vielä kivempaa oli lähtee kotiin palautusten jälkeen ku muut jäi sinne vielä loppu päiväks :--)

Ja toinen kappale Renen kisuja :3
Välillä tuppaa kotonaki olemaan tylsää varsinki illalla ku ei oo mitään tekemistä ja kattoo vaan telkkaa. Viime viikolla olin valitellu Renelle tylsyydestä ja että on sitä ikävä. Niin voi että ! illalla kun kattelin telkkaa ja kännykkä soi, vastasin ja Rene sano vaan, että ''tuuks avaa oven ettei Saro syö mua'' kipitin ovelle ja äääääääää sielä se oli ! <3 mun ihana rakkauspakkaus :) siinä on kaikkea mitä tarviin.

Tänään oli taas neuvolakäynti ja kaikki oli ihan normaalisti. Mulla on muutenki vähän atooppinen iho, et sitä meinaa kutittaa usein, mut nyt sain neuvon et jos alkaa kutittaa paljonki eikä rasvaaminen auta nii sitte käyn antaa testinäytteet ettei oo maksassa mitään häikkää tän raskauden takia. Mut toivotaan ettei mitään erityistä ilmaannu ja kaikki menee hyvin.

Nyt on kulunut 36 viikkoo eli 9kk, joka tarkottaa että laskettuunaikaan enään kuukaus :S ! Alkaa jo vähän jänskättää ja muutenki, mutta eiköhän se siitä.. Tuntuu nii oudolta etten enää kohta ois raskaana ku oon jo niin tottunu tähän :D tuntuu et kyl täs viel vuos tälleen menee, mut ei. Onneks kaikki asiat alkaa kumminki olla jo hoidettu. Ja kohta mun pikku Elmo vauvan ,joka nytki nukahti viereen, lisäks on toinen pikku palleroinen ketä hoivata :)

Kummaa kui nopee aika kuluu.. Kohta on jo lämmin ja leskenlehdet alkaa kukkia !
Mutta sitä ennen vielä paljon kerkee tapahtuu :) sitä odotellessa.
Heissan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit päivääni :-) !