25 heinäkuuta 2013

Kuulumisia!

Heipähei!
Anteeksi hiljaiselo täälä blogin puolella, mutta on tässä muuton tiimellyksessä jäänyt vähän bloggausaika kortille.. Eikä meillä täälä ole edes tietokonetta...

Mutta siis! Muutto sujunut hyvin, enää puuttuu sänky ja sohva :-) Eka yö nukuttiin petarilla :D toinen kunnon patjoilla. Sisustus vielä aivan kesken, mutta ei täälä olla keretty ollakaan vielä edes viikkoa.

Tähän mennessä mennyt tosi hyvin vaikka ekana iltana tulikin hirrrmu ikävä mamia! Vaikka tiesin, että nään sen seuraavana päivänä... Mutkun mietin, että en ehkä enää ikinä asu äitinkanssa niin itkuhan siinä tuli.

Monankin kanssa mennyt hyvin. Soseita maistellaan, joskus paremmalla menestyksellä joskus huonommalla... :D

Yhdenlainen ''unikoulu'' ollaan aloitettu. Kyseinen sopii alle 6kk ikäiselle, koska siinä lapsi ei jää yksin ja lapsen pahaolo huomioidaan. Ja tämä on siis Tracy Hoggin Pick up, put down. Sanottiin, että jos ei tuloksia tule parissa päivässä niin koittaa sitten taas vaikka kk päästä uudestaan. Toivotaan, että toimisi jo nyt! Niin saisi päikkäreillekin helpommin :-) Tuola Rene Monaa nukuttamassa, tänään nukahtamiseen aikaa mennyt 30min-1h30min.
Kerron sitten myöhemmin edistyykö vai ei :)

En tällä kännykällä osaa kunnolla kuvia laittaa.. :D mutta tässä vähän lähipäiviltä!

2 kommenttia:

  1. Kirjotin aikasemmin sulle siitä kuinka kateellinen olen siitä millainen suhde teil näyttää olevan ((: kauheeta ku tuntuu et olisin raskaan ku katon näitä kuvia nimittäin itkuhan tässä tulee, hyväl taval tietty. Meillä menee kahdestaan tosi hyvin mun terveydentilasta huolimatta, mut oon mä vaan kade :) Ihanaa et ootte saanu oman yhteisen asunnon teidän perheelle ja olen vilpittömästi onnellinen teidän puolesta vaikka ei tunnetakkaan ((: onnea uuteen kotiin, odotan jo uutta postausta (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Onhan meillä aika hyvä suhde vaikka mun tunnepuuskat sitä sekottaakin..

      Nostan hattua jokaiselle yh-äidille ! Mun mielebterveys tuskin sitä kestäisi.

      Kyllä tää oma asunto ihan hyvä valinta tosiaan oli :) Kiitos !

      Poista

Kiitos kommentista, piristit päivääni :-) !